en sen bilfärd

Hej! :)

Jag vet att jag är jätte dålig på att uppdatera här i bloggen, jag hoppas jag ska ta och komma igen snart. Jag kan inte skriva speciellt mycket nu heller, jag och firat ska nämligen ta en sväng till uppsala. Vi ska skjutsa hans bror och hans flickvän för att imorgon ska dom åka till Thailand i en månad lyllo dom, fast iförsig är det inte så jätte lång tid kvar tills vi åker. Men man hade ju inte tackat nej till thailand precis..


Vad har jag gjort idag då? Jo jag har varit med Sanna, vi åkte och åt lunch på åbergs museum och det var för det första jätte gott och jätte mysigt.. Jag och sanna måste verkligen börja ses oftare, efter det gick vi snabbt upp till mig eftersom jag bor alldeles bredvid. Jag bytte om och sanna fick med sig lite kläder hem haha, vi har nämligen kommit på en skit bra idé. Istället för att shoppa så bestämmer man bara att man ska bytlåna lite kläder.
Så nu har hon lånat 2 klänningar eller ena fick hon och så fick hon med sig en kavaj, som ändå är förstor för mig.

Sen åkte vi iallfall hem till sanna och då var det min tur att välja, älskar hennes garderob för att den är fullproppad och hennes pojkvän som enligt mig är så jäkla duktig på allt (vill också ha en kille som marcus haha) Han har liksom gjort om hela deras lägenhet till en suuper fin lägenhet så har han gjort som en walkin closet till henne. jag fick iallafall med mig en topp från mq kan ta bilder någon dag, sen en vanlig lite längre grå topp och sen ska jag låna med mig en kjol till gran canaria också!

hehe vilken bra idé va? :D


Sen ikväll har jag bara sett på tv och nu ska vi åka iväg, vi ska även springa in på max och ta oss en hamburgare mmmmh! jag har inte ätit nått idag, så jag är jättttte hungrig..

såhär ful, blek och osminkad är jag iallfall! Varför blir jag
alltid så blek och mörk under ögonen i den här jäkla webbkameran?


haha ser ju fan ut som en man, valde att dra bak allt hår i en pytte liten boll där bak på hövve!

Förresten blir jag lite ledsen, jag vill också få brev från australien! Men man är tydligen helt bortglömd.. tack för den!

Hörs imorgon! PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0