Gårdagen

Hej på er!

För det första, jag har inte slutat blogga, jag bara sticker in något inlägg på andra bloggen när jag känner för det. För det andra, vad glad jag blir! Jag är stolt över att ha dig som bästa vän också Emmelie, jag tror på dig!

Nu till gårdagen. Jag var i Eskilstuna igår, det var breeders crown festen, vi var på den förra året också, om ni minns det?
Hur som helst, vi hade faktiskt riktigt roligt. Vi bara dansade hela kvällen, dessutom blev det inte så mycket alkohol så jag mår ju faktiskt toppen idag också.

 
Justjaa! Förskjutton, jag höll nästan på att glömma att berättta. Vi åkte till Eskilstuna runt 16 igår. Jag åkte osminkad och hade alltså packat ner alla mina grejjer.
När vi kommer fram käkar vi lite snabbt för att sedan dra vidare till Veronikas och Linas hotelrum, det var där vi fixade oss. Väl inne på rummet inser jag att jag glömt allt mitt smink. Åherregud. Det var liksom inte riktigt läge att åka tillbaka till bålsta för att hämta det. Man känner ju sig aldrig riktigt bekväm i andras smink heller. Det gick ju rätt bra tillslut ändå men jag vet inte, jag kan fortfarande inte fatta hur jag kunde glömma det.
Jajaj här kommer två bilder från igår :).



Johanna och Veronika



Lina




Denice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0