never end never


Ahajaa.
Igår när Jennilee kom hem från jobbet satt vi och pratade lite. Vi kom in på kläder rätt fort och började tänka tillbaka till när vi var små. Jag minns så väl när jag, Jennnilee och Emmelie satt i Emmelies kök, mamma och Åsa satt och pratade om stuprörsjeans och hög midja. Vi avskydde det och hur mycket mode och populärt det än blev så skulle vi inte använda det, för det var ju fult! Våra mammor satt mest och skrattade. De visste att det inte skulle dröja länge än ett par månader för oss att ge med oss. Mycket riktigt gjorde vi det, men det roliga är att jag minns hur fruktansvärt bestämda vi var. Vi tänkte verkligen inte bära stuprörsjeans!
Vi spann på och började tänka efter hur vi verkligen klädde oss. Neonfärgade nätlinnen, byxkjolar, utsvängda jeans med pärlor på, spicegirls-platåskor osv.. Måtte vi aldrig använda nätlinnen igen. För att inte tala om byxkjolen!
Jag kikade på Dolce & gabbanas Fashion show sommar 2010.
Gissa vad jag upptäckte.






Som om att det inte räckte med linnen liksom?
Jajaa man ska aldrig säga aldrig antar jag.




Här är förövrigt några som jag gillar..












Puss på er!
Denice


Kommentarer
Postat av: emmelie

HAHA.. jag minns verkligen det där, och jag minns också att jag var väldigt väldigt bestämd. sjukt roliiiiigt. haha

2009-11-26 @ 19:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0