Det närmar sig med stormsteg

Hej! :)

Hoppas det är bra med er alla, jag mår faktiskt mycket bra förutom att jag fortfarande är snorig och hosta men mår bra, de gör jag:)

Idag åkte jag till skolan i ungefär 40 minuter bara för att beställa mina studentsaker mössa och mjukisar.. Vi har jätte fin mössa i år, det är en alldeles ny. Tänkte lägga upp en bild, för jag lär ju inte vara först i sverige om att blogga om den precis hehe.

Den är inte riktigt som på bilden utan den är svart invändigt med en plastficka så man kan förvara bankomatkort, legitimation osv och så får man skriva med guldpenna i den. jag kände mig nöjd med den iallfall!:) det är också lite mönster på det svarta, typ ringar eller nått hehe.


Jag längtar så himla mycket, och det är så roligt att vi kommit igång med allt lite tidigare än dom kanske gjort de andra åren. För det ska väll ändå kännas att man ska ta studenten eller?
Förresten beställde jag ett par svarta mjukisar också som de står mitt namn på hööööh! Känns ju sjukt onödigt att köpa massa andra saker som tröjor, hotpants, strumpor, visselpipor osv. när ska jag använda de? tröjorna har ju jätte många och enligt mig är dom skitfula, dom här vanliga hoodtröjorna. men samtidigt förstår jag ju fulllkomligt det som vill ha massa saker, men jag tror allt kommer bli nog dyrt detta år, studentklänning, balklänning, hårförlängningar, naglar smink blablabla. aa massa sånt, men det kommer det vara värt!

Ikväll har jag bakat mockarutor eller kärleksmums som det också heter, jag känner ju tyvär ingen smak men de som smakade på kakan sa att den var god. Hoppas dom inte säger så för att vara snälla ;)

Nu ligger jag i sängen och ska sova för imorgon ska jag till skolan, ska få hit min goss så han kan natta mig hehe. 

Ni får hade så jätte bra och missa inte att köpa biljetter, IMORGON! inte på fredag, då är de inte säkert att ni kan få någon biljett för både jag och daniella har fullt upp hela dagen.


Det flesta har ju nr så ni kan smsa eller skriva på facet!

GODNATT EMMELIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0