Denice är en riktigt dålig bloggare?

Hej! Alltså jag må ju vara en dålig bloggare, men denice måste fan vara sämre, eller!? Jag menar hur har hennes uppdateringar varit under den senaste tiden och vad har hon skrivit?

Typ något liknande.

- Tja era jävla gullungar! tänkte bara skriva hej innan jag drar till jobbet.
Hejdå Denice.


Aa men skit roligt, då kan hon lika bra strunta i det!

men nog med dissar till denice, nu kom jag precis hem. jag var och lämna en film som thomas hyrde i mitt namn igår och vi glömde att ta med den så det hade kunnat bli en riktigt fet skuld här, tack för att du påminde mig gobbis!

Var förbi hos min älskade pojkvän när min pappa åkte till enköping, så jag var där och mös med honom tills jag skulle åka hem och äta med pappa. Sen ska jag till nisse och ha myskväll med henne och andrea och sen går jag hem till min gossråtta igen eftersom dom bor grannar så är det perfekt för mig att bara gå dit när jag känner mig trött! han ska nog inte ens vara hemma, eller han kommer ju inatt. men jag är nöjd ändå, ju fler timmar jag får sova ensam i sängen desto bättre. Han tar nämligen sjukt stor plats och jag vaknar flera ggr per natt, ibland har jag en armbåge i ansiktet och ett ben på magen, sjukt drygt vill jag lova, men ändå ska jag sova med honom varje natt haha. Var faktiskt ganska så skönt att sova i min egen säng inatt som är 180 och kunna ta hur mycket plats jag vill, fast inte lika gossigt såklart. plus att jag inte sovit hemma på flera veckor typ.

Men nog pratat om mitt och min pojkväns ***liv.. SOVLIV  era perversa idioter!


Ikväll ska jag som sagt ligga i nisses soffa med henne och andrea och mysa och se på idol, sen har jag hyrt en film åt oss, en skräckis. såklart! Den heter The dead will tell




Förresten jag och denice har tankar på att fira nyår i boden i år, kan någon snälla bidra eller köpa en lott till mig med en riktigt bra vinst på. Jag kommer nämligen vara sååå pank när jag kommer hem från gran canaria den 23 december. Men det skulle verkligen vara så himla roligt att få åka upp och träffa alla, då skulle jag även kunna passa på att träffa min moster och mina kusiner.

Men men, pallar inte blogga mer nu.. Någon som vet vilket tema det är på idol idag? :)

TTYL EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0