dagen som idag och så

Tänkte börja med att försvara mig men jag tror att jag struntar i det faktiskt,. what's the point liksooom?
Jag svarar istället med ett ordentligt blogginlägg..
Idag har jag och Andrea ätit på restruang, haha. Jag åt pizza och glass till dessert. Därefter kom semlans pappa och hämtade oss, jag, andrea och emmelie åkte vidare hem till mig för att kika på idol och mysa lite med the, äppelmer, apelsinjuice, julmust, popcorn och godis. Greaat va.
Jaja.. imorgon jobbar jag för första gången på hela veckan, snacka om att det har varit underbart att slippa alla extremt jobbiga kollegor under en 8 dagar. 
Under veckan har jag hunnit med en hel del faktikst. Jag har varit duktig och pluggat körkortsteori, jag har tränat, jag har träffat både Andrea och Pessica och tillsist har jag spenderat på tok för mycket pengar. Införskaffade ju en mp3 här om dagen, har även köpt två bodys plus tre par trosor, ett par skinbrallor, hårband plus annat hårgrejjs, smink, två par skor och en väska. 
Kan lägga upp lite bilder senare om ni är nyfikna?
Förövrigt måste jag säga att jag är lite besviken på mig själv. Jag skulle ju julhandla för mina pengar ju!! Och resternade skulle stanna kvar på sparkontot där de egentligen borde höra hemma.
Jaja. Emmelie ligger här i sängen och halvsover, när hon har gått hem ska jag hoppa in i duschen. Kanske långbada förresten.. ja vem vet..






Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0