Bounce

hej igen! sitter och kollar lite julklappar till nisse på internet. Och vi har ju börjat med att ge varandra upplevelser istället för presenter. Så nu satt jag och kollade och funderade på vad man kunde ge, så kom jag och tänka på the bounce, jag har faktiskt sett dom för 2 år sen tror jag de är ungefär. Dom är verkligen riktigt riktigt bra, så jag såg om dom hade nått och nu ska dom tydligen splittras, så dom har något stort i globen som en avskedsföreställning den 23 och 24 april. Ringde nisse och hörde vad hon sa om detta, hon får läsa om detta efter jobbet inatt, hade varit skit kul att gå på det. Nästa vecka ska vi ju gå på new moon som hon fick i födelsedagspresent, vi skulle ju gått på premiären men vi hann inte boka biljetter.

Hittade förresten detta klipp på youtube, dom är verkligen bra.




PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0