akta jag har svininfluensan!

Skämt och sido, heeheh.

nej man jag ligger återigen sjuk, gick en snabbis hem till nisse och började på skit dåligt. gick hem till firat la mig och sov och när jag vaknade mådde jag verkligen skit, vilket jag fortfarande gör. har feber och ont i precis hela kroppen och hostar. Grejen är ju att jag var hemma från skolan typ hela förra veckan men jag mår sämre denna veckan och på onsdag har jag nationella. jag måste verkligen fixa det!

Orkar typ inte skriva nått eftersom jag bara vill ligga i sängen helst, min älskling kollar på fotbollsgalan och jag har ju absolut ingenting att säga till om då. så det är bara för mig att kolla på detta, tycker ändå det är rätt kul..



Men jag tänkte på en sak tjejer. kan vi inte göra som halv 8 hos mig, en helg bjuder jag  på 3 rätters och vin osv sen ni en helg. så röstar vi :D hahah as roligt ju..


GODNATT EMMELIE

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha, hur fan ska jag palla göra en 3 rätters middag?

Det är fasiken as jobbigt^^

Jag tycker då hellre att vi gör det tillsammans, och kanske bakar lite också :D



2009-11-10 @ 10:32:27
Postat av: emmelie

neeej alltså det är ju roligare att bjuda själv, hihihi tycker jag som är världens tråkiaste :D

2009-11-10 @ 12:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0