90210

Helloj

Jag tänkte bara säga godnatt till er kära läsare. Eller faktum är att jag inte ska sussa riktigt ännu, jag ligger i sängen och väntar på att 90210 ska ladda klart. Jag har nyss sett ett avsnitt men det var så spännande så jag var tvungen att se nästkommande också! Jag hade helt och hållet missat att de nya avsnitten hade kommit ut. Imorgon börjar jag jobba klockan tre men resten av veckan är det faktiskt rätt lugnt på jobbfronten. Både bra och dåligt. Jag har nämligen räknat ut att jag kommer vara fattig i januari. Det känns ju sådär med tanke på att jag nästan strött pengar omkring mig de senaste dagarna.
Jajaaaa innan jobbet imorgon ska jag försöka hinna ner till centrum så jag kan köpa brun utan sol. Jag har kommit fram till att jag ska bli brun igen. Lite bus och lite solarium så är det nog enkelt fixat.

Jaja.. Nu ska jag sluta








DENICE


Kommentarer
Postat av: g

med dina 160 timmar ska du väl kunna spara lite på novemberlönen :D

2009-11-02 @ 02:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0