mest morgondagen

Okej! Jag får bjuda på ett inlägg innan det är sängdags för mig. Jag har mycket på gång imorgon, minst sagt.. Skoldagen börjar 8.15 med filosofi, lektionen slutar 9.30 och då är det bara att bege sig fort till aulan eftersom vi har mösspåtagning!! Aaah vad roligt! Nu känns det att de börjar närma sig. Jag och julia försökte sjunga studentsången idag men det gick inge bra. Vi kan varken melodin eller texten.. Sjung om studentens lyckliga dar blala hjärtansfröjd blaba ungdomensvår blala i min lund eller något liknande. Vi kom lite längre men detta är de enda jag kommer ihåg just nu. Går nog lagom bra. Hur som helst. Därefter ska jag kila hem och packa. Run for fun med jobbet imorgon sen fest på kvällen. Det är samling på Aronsborg 16.30 och jag slutar skolan 16.15. KÖRT! Ska givetsvis fråga om jag får kila lite tidigare men jag måste nog åka från skolan direkt till Arons ändå.,. vilket menas med att jag kommer komma i skolkläder med sprinklädombyte, festklädombyte, smink, handduk, schampoo, balsam, plattång, hårfön, skor,.. tro mig jag kan fortsätta i en evighet. Är det lungan om jag kommer med en resväska eller?
Sen kommer vi tydligen vara 200 pers som ska springa/gå från aronsborg till Tamsvik, vilket menas med 200 personer ska duscha, fixa sig och vara fest och middagsklara klockan 19.00. Det är en mil dit så anta att det tar en och en halv timme om man går. Hur i hela friden ska 200 personer fixa sig på en timme? Hmm,. återstår att se helt enkelt. 
Hur som helst. Lyckligtvis har jag helt underbara föräldrar som ställer upp och kör mina, jennilees och julias kläder till Tamsvik vid femtiden och som hämtar upp oss senare på kvällen. Toppen! Och planerat för en gång skull.
Jag är lite nojjig om vad jag ska ha på mig dock. Det känns liksom inte som man kan dra en festklänning när man ska festa med resten av jobbet. Då måste man ju vara lite anständig liksom. Eller? Tror det blir något av en blandning. Lite fest och lite vardag. Det var iallafall vad jag och Julia kom fram till. Kjol blir nog bra.

Jaja.... Jag har för övrigt ett svårt val och jag vet inte till vem jag ska vända mig för att få en helt opartisk syn på det hela. Jag vet liksom vad som är rätt samtidigt som mitt samvete säger mig något helt annat. Jag behöver rådfråga någon.


Jaja. Jag ska gå och sova nu. Godnatt!!


JAG FÅR INTE GLÖMMA MIN STUDENMÖSSA IMORGON!!, ELLER RÄTTARE SAGT, JAG MÅSTE KOMMA IHÅG MIN STUDENTMÖSSA IMORGON.  Folk säger ju att man inte ska säga '' jag får inte glömma'' för då gör man tydligen det.

Somsagt, godnatt

Denicis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0