Hejis

Hi sugarpies!

Jag jobbade ju igår och i slutet av kvällen var jag extremt trött. Faktum är att det var länge sen jag var så trött. När klockan ringde imorse var jag rätt kört, det blev skolk hela dagen. Jag vet, det är inte okej att jobbet går ut över skolan men det fick bara bli så idag. Istället för att gå upp klockan 6 vakande jag strax innan 1. Sen gick jag ut och sprang en vända. När jag kom hem duschade jag, sen sov en stund till. Haha! Jag sa ju att jag var trött. 
Nu har jag precis ätit middag., det blidde lax. Jag är inte så förtjust i fisk men pappas lax är faktiskt väldigt god.
Hur som helst. I helgen kommer min farmor och farfar hem till oss, de ska vara här i en vecka. Det var rätt länge sen jag träffade dem nu så det blir ju trevligt.

Och angående mitt brev till Emmelie. Jag skrev att jag är i Burma och kämpar för att människorna där ska få bättre livsvilkor. Vi åker runt i landet och sitter möten med viktiga personer. Vi äter ris till både frukost, lunch och middag så det är givetvis väldigt tröttsamt. Jag har varit borta i tre månader och hela resan ger mig väldigt bra karma.
Nu hoppas jag helt enkelt på att hon ska skriva tillbaka hemma från Sverige. Det var ju trots allt väldigt länge sen vi sågs.


Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0