Vitt vitt och vitt

Hejhejhejhej

Varför har inte Emmelie bloggat på hela dagen? Och varför har inte jag ens pratat med Emmelie på hela dagen? Eller okej, hon smsade några sms kl 10 imorse men då var jag ju så trött att jag knappt kommer ihåg vad jag svarade. Inte okej!

Jag är lite bitter idag tror jag. Jag pratade med mamma imorse och ni vet när man blir så där jätte arg och bara säger elaka saker och slänger på telefonluren, egentligen helt utan anledningen, för att sedan typ tre sekunder senare få dåligt samvete för att man varit så arg. Så var det för mig idag. Inte bara med mamma utan med de flesta. Det är som om jag försöker göra mig osamas med folk. Och det värsta är verkligen att man upptäcker att man gjort fel så himla fort, att samvetet och skuldkänslorna kommer smygande bara några sekunder efter man lagt av luren.
Hm, kanske det här man kallar tjejvecka men så är faktiskt inte fallet.

Hur som helst. Farmor och farfar är ju här och det är lite roligt faktiskt. Min släckt på pappas sida besår av Farmor, farfar, hjördis, fasters, pappas moster och pappas mosters barn (pappas kusin typ?) Och alla deras hem är extremt lika. Vitt är det stora slagordet och när farmor och farfar kommer hit vill de gärna dela med sig av sin stil. Om de inte handlar om att byta gardiner så är det soffkuddar, vaser eller blommor.
Absolut inge illa menat men det är lite roligt bara, farmor och farfar har ganska precis varit här i 24 timmar och redan har de hunnit gjort någon ändring i precis varje rum. 
Inte nog med det, jag skulle precis gå och äta lite fil och det tog lite tid innan jag hittade djuptallrikarna, de har visst omstrukturerat lite i våra kökshyllor


Farmor och farfar


Faster



Pappas moster, Bitte och lasse


Pappas kusin, Nina







Vitt vitt och åter vitt. :)
Jag gillar vitt, jag tycker det är fint och jag älskar alla deras hus, faktiskt. Sen måste jag väl säga att det skulle vara lite roligare om alla hade lite mer olika stilar men men..

Ska hoppa in i duschen nu


Puss på nosen
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0