Nu är vi back on track igen

Hej på er!
Det är verkligen dags för ett inlägg.. Det suger att vi suger på att uppdatera men nu ska det bli ändring. Lovar!
Vi har haft mycket att göra på senaste och inte hunnit tagit oss tid för bloggen.

Hur som helst.. Min gårdag var lykad. Det började med grillat hemma hos Emmelie. Vid mindatt drog jag hem och istort sett vände i dörren. Där drog jag, Jennilee, Mika och pappa till Martin och Linn. Vi hade en trevlig kväll som slutade på tok för sent för min del.
Jag hade tänkt att slänga in ett par bilder från igår men det går inte förstår ni.. Jennilee tappade kameran på golvet så jag vet inte om den fungerar. Dessutom glömde jag den kvar hos dem så jag kan inte riktigt se hur den mår heller. Lyckligtvis jobbar jag på lördag så hoppas att jag kan får tillbaka den dåå:):):).

Jaja, nu sitter jag och Emmelie och kollar på top model så vi får höras lite senare gullisar.


Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0