Balen och framtiden

Hej!

Jag kom hem för ett tag sedan.. jag tar tillbaka att valet kring skor, väska osv skulle bli svårt. Det var ett lätt val, allt var ett lätt val! Och ni anar inte hur nöjd jag är. Väldigt nöjd., För jag kommer vara jätte fin. Vänta så ska ni få se. Klänningen är perfekt, väskan, skorna, smyckerna och hårblomman är perfekt. Bara så ni vet.


Vill ni veta vad jag vill jobba med när jag blir stor? Jag har mycket att välja på.  Först vill jag jobba som inköpare till något klädföretag. Det är det jag vill allra mest, och det är det jag ska sträva efter.
Sen skulle jag även vilja bli lärare. Jag har ingen aning om varför men jag kan se mig själv som lärare. Givetvis skulle jag vara lärare på en gymnasieskola eftersom jag inte är så överförtjust i små barn som inte tillhör släckt eller vänner. Sen skulle jag även vilja bli designer, olyckligtvis kan jag varken sy eller rita, men det kan man väl lära sig?
Sen skulle jag också vilja vara ägare till en salladsbar. Jag gör världens godaste sallader och det skulle vara hemskt av mig att inte dela med mig av de till världen. Förövrig vill jag ha en ridsportsbutik. Den ska heta Hot fashion efter en häst jag hade för ett tag sen.
Detta är väl det mesta som jag verkligen vill hinna med att göra innan jag dör. Och jag hoppas verkligen att jag gör det. Blir en hel del pluggande för min del om jag ska byta yrke vart tionde år dock.
Hmm. Jag undrar hur mitt liv ser ut om 40 år. 58 år gammal liksom. Oj! Så gammal tror jag inte ens att jag blir. Eller det är klart jag gör men kan inte tänka mig det. Helt sjukt ju.

Jaja. nu ska jag hur som helst hoppa in i duschen, sen blir det plugg. Innan jag blir inköpare måste jag ju trots allt gå klart gymnasiet.



Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0