Hej och så

Hej gulligull!
Idag har jag inte gjort mycket alls. Jag sa att jag hade tänkt att vakna tidigt i mitt förra inlägg men så blev minst sagt inte fallet. Jag vakande på tok för sent för att överhuvudtaget överväga att åka och fika.., Istället har jag pluggat projektet, jag måste förbereda redovisnignen tills imorgon.. 
Den gångna veckan har varit väldigt stressig och det är så himla skönt att skolan lider mot sitt slut. Det störda är bara att man förmodligen kommer att sakna det om bara ett par månader. Oavsett om vi pluggar vidare eller jobbar ett år så är nog gymnasiet bland det lättare vi har gjort.
Jaja. hur som helst, imorgon kommer arbetsförmedligen till skolan och ska prata med oss. Förhoppningsvis lär vi oss ett och annat... Resten av veckan är inte så planerad. Jag jobbar tisdag, onsdag och lördag om jag inte mins helt fel.

Nu ska jag plugga vidare men ni får ha det så bra.

Later

Denice




Every song ends.... is that any reason not to enjoy the music?

Kommentarer
Postat av: Emmelie

ska du jobba varenda dag eller? kul att du jobbar helger ditt freak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-10 @ 20:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0