Onsdag

Heeeeeej gullisar!!

Jag sitter på min filosofi lektion just nu. Jag slutar om 40 minuter. Skönt, oh ja!
Jag ska skiva ett förbjupningsarbete om typ medias påverkan på unga tjejer. Det ska visst vara inlämnat nästa vecka och jag har inte ens börjar. Det var bra illa! Dock går det nog rätt lätt att skiva..
 
Efter denna lektionen har jag som vanligt hål från halv tio till klockan 3. Under de timmarna tänkte jag hinna med att få lite sömn,. men jag tänkte faktiskt även åka förbi min mormor och lämna lite praliner. Det blev över rätt många från jobbet igår och då passade jag såklart på att ta med några hem. Tror lilla mormois blir glad:).

Sen tänkte jag berätta, möjligtvis efter att alla redan vet men ändå .. Anna sui ska designa en kollektion instierat av kläderna i Gossip Girl. Tror dock att kläderna, alla fall till en början, bara kommer säljas i USA men det är ju bara att hoppas på att vi får en glimt av kläderna även här i Sverige




Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0