Balen

Gulligoosar.

Jag kom hem för ett tag sedan och ska snart iväg igen. Jag ska prova min balklänning idag igen. Först ska vi se hur mycket den behövs sys in och sen ska jag bestämma om jag ska ha svart eller vit väska och skor. Jag ska pröva klänningen med exakt de grejjerna som jag ska ha på mig på balen, snacka om att jag kommer ha beslutsångest! Jag kommer ha med mig fem par skor. Hmm.. Sen ska jag även välja smycken, underkläder och hårassocearer. Blir galen av alla val.







Förlåt, jag vet att jag bröt mitt löfte. Jag skulle aldrig mer skriva om balen i bloggen men nu gör jag det. Jag är ledsen för det men ni får helt enkelt stå ut, vill ni veta varför jag kan säga så? för det är vår blogg, inte er. :)



Nu ska jag gå och leta efter lite grejjer.
Ha det bra älsklingar
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0