Skolan och sånt

Godmorgon älsklingar

Jag tänkte börja med att skryta lite för er. Jag fick tillbaka mitt psykologi prov idag och jag fick mvg.  Ni anar inte hur glad och förvånad jag blev. Jag hade nämligen väntat mig ett g eller g plus möjligtvis. Det var precis var jag behövde för jag har ingen ork kvar. Jag har ingen vilja och det är faktiskt tungt att kliva ur sängen de flesta veckodagarna då klockan ringer innan 10 på morgonen. Hur mycket jag försöker ta mig tid till plugg går det sällan ihop och det slutar ofta med att jag skiter i alltihop. 
Det värsta är att jag inte kan skylla på något. Jag mår toppenbra och allt i mitt liv fugerar nästan problemfritt (förutom skolan).  Det finns alltså inga som helst anlednignar till mitt icke engagemang just nu och det stör mig extremt mycket. Det hade varit mer acceptabelt om nått inte var bra liksom. Haha.. Fast å andra sidan så vet jag inte om skolan egentligen går så himla dåligt. Alltså det är tungt och så och jag anstänger mig inte men på mitt förra prov i internationell ekonomi fick jag också mvg. Jag blev lika förvånad även då så jag var tvungen att frågasätta lärarens bedömning, vilket förmodligen var lite dumt men ändå.
Det är bra konstigt, frånvaron är högre och pluggtimmarna mindre men provreslutat är bättre. Det går inte ihop.

Hur som helst. Jag har precis ätit lunch, det blidde lasangne. Okej, det var möjligtvis lite väl tidigt för lunch men jag åt ju trots allt frukost klockan sex i morse. Dessutom ska jag tillbaka till skolan om en timme.



// Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0