Bilderna och så

Godkväll!

För det fösta så blev jag bränd på en cigarett två gånger igår, en gång på näsan och en gång på handleden. På näsan syns det lyckligtvis inte men det på handleden snyns och det hurts like hell. Haha nejdå men det gör faktiskt lite ontis, så stackars migis.
För det andra, jag har hur mycket som helst att göra i skolan. Måste plugga som en galning hela helgen och det suger ju. Jag ska även rida Murklan imorgon, på lördag och på söndag., sen fyller ju syster år imorgon så vi ska fira henne här hemma på lördag. Fullt upp med andra ord.
Jaja. nu kommer bilderna som jag lovat..


Vinnaren i run 4 fun





Terese och Mathilda




Matdags




Vid bordet




Hi cupcakes!




Jag och Julia



Barnförbjudet



Jag och Alan glada




Mathilda tycker något är väldigt roligt




Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0