Torsdagen

Hej, jag hade varken tid eller ork att skriva igår..
Min dag började med att jag började kl kvart i 12 men jag var i skolan redan halv 11. För att jag och Becca skulle göra klart vårat svenska arbete som vi har redovisning i på onsdag.
 
Sen efter skolan så gick jag och lånade 2 böcker om andra sidan, hmm aa jag är ett freak. Efter det så gick jag faktiskt hem till carina, tottes mamma och fika med henne. Vi satt och prata om allt möjligt, det var så himla skönt att få prata med henne, det har jag saknat..

Sen kom pappa och hämta mig och ca 1 timme efter det så var det sängen som gällde för mig, då hade jag fått min äckel migrän. Men jag tog 2 tabletter av min medicin nästan på en gång som man egentligen inte fick göra men den försvann faktiskt efter ungefär 2 ½ timme.

Så då blev det att plugga till mitt naturkunskapsprov som jag hade idag, och det kändes jätte bra!

Igår var det regnit och trist. Så jag valde att se lite små trist ut själv.


Men idag är det fyllebrännboll för alla 3:or så nu ska jag in i duschen och börja fixa mig för kvällens äventyr!


Lägger upp bilder om ett tag när vi är klara
XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0