Tisdag

Hej vänner små...
jag sitter och pratar i telefon med Emmelie. Jag kom precis hem, jag har varit i skolan och hämtat lite böcker., jag har filosofi prov imorgon och det suger ju såklart. Dock är det nog rätt lätt så behöver förmodligen inte plugga så fasligt mycket.
Imorgon kväll har vi dessutom våran studentskiva och jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska gå eller inte. Hm, det suger. Måste plinga Pauline idag och höra hur hon vill göra. Annars lutar det väl mot att jag går på Julias och deras skiva så det blir nog en kul kväll hur som helst. Imorgon har jag bara en lektion, kvart över 8 till halv tio, därefter ska jag nog försöka sola en stund.. hatar att jag är så fruktansvärt blek.. hehee.

Nu ska jag gå ut i solen en stund, sen ska jag pluggaaaa :)::):):):

Förresten, jag känner mig rikgit utvilad idag, det är konstigt och det var nog länge sen jag kände så.





Hejdå. Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0