Sweet dreams

Hej älskling.
Nu ska jag gå och sussssisaaa. Jag sluade jobba för sisådär en timme sedan men eftersom vi absolut skulle köra Jennilee till Kungsängen så kom jag hem för typ en kvart sen. Att vi körde henne gjorde dock inte så mycket, vi slapp ju oroa oss för att något skulle hända om hon åkt pendel själv.,, och dessutom så tycker jag om att åka bil på natten, det är mysis.
Imorgon ringer mobilen klockan 6 och det känns ju sådär... Har lektion tills tre och då ska jag nog kila till jobbet och sola. Frågan är om jag verkligen kommer göra det men jag ska i alla fall  försöka. Jag borde verkligen det.. Janette på jobbet hade solar två gånger och hon var suuper brun så det gav mig lite hopp i alla fall..( kan bero på att hon har lite mörkare pigment än mig men men.. ) 
Hur som helst. imorgon har vi fyllebändbollen och jag har ingen aning om varken tid eller plats men jag ska vara med i alla fall.. tror jag.. antar jag.. Jag är själv hemma imorgon så tänkte kanske att vi ska käka tillsammnas några tjejor? :) Vore ju mys.

Jaja.. har inte tid att sitta här, dissade ju duschen för jag var så trötttttttt.

Hejdå älskling.


Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0