Sweet dreams


Hej!
Jag sitter och pluggar och jag har minst sagt lessnat totalt!  Jag har prov imorgon så har inte så fruktansvärt mycket att välja på men funderar på att lägga ner verksamheten för ikväll och ställa klockan två timmar tidigare imorgon istället. Känns dock som en vild chansning för har skiten inte gått in så är jag rätt körd.
Förresten har semlan och fiskis gjort fruksallad idag. Jag var lite avundsjuk faktiskt, Emmelie ringde och berättade att det var både jordgubbar och melon i så det hade ju nte varit helt fel precis.

Nu sitter jag med min älskling i knät, jag måste ha världens sötaste kisskatt alltså. ( Mycket sötare än fula molle och molly)


Godnatt kära vänner
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0