Spendera pengar igen...

God förmiddag : )

Jag sitter just nu i sängen, har precis fixat mig.. Jag ska strax åka för att kolla på en ny mobiltelefon, min är nämligen helt störd. Den lever sitt egna lilla liv den där saken, saken är den att jag verkligen gillar min röda mobil. Men jag har kollat ut några stycken så får se vilken det blir. Eftersom att jag har ett abonemang Telia fast pris (som jag verkligen rekommenderar) så betalar jag fortfarande för min trasiga telefon, vilket är skit dåligt. Så fram till november när min bindningstid går ut, då kommer jag att förnya de och då kommer jag att välja en jätte finis mobil, så den är som jag köper idag får bara bli tillfällig. Men vill ändå att jag ska känna mig nöjd med den, så aa jag hoppas jag hittar nån bra.

Förresten har jag haft ont i huvudet, början på migrän sen kl 8 igår kväll. Jag står inte ut med det här längre, fyfan. Har precis tagit medicin och hoppas att den börjar verka snart.

Såhär ser jag ut idag



Fick blir en riktigt pose här, men säg vad ni vill, men vi tjejer (eller pratar jag kanske bara för mig själv?) tar alltid minst 10 bilder innan vi blir nöjda. Jag tog nu faktiskt 7 och blev inte nöjd med en enda haha, men denna fick duga.. Blir så tråkigt om vi inte har bilder i bloggen.

Hoppas ni får en toppen dag. XOXO Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0