Shame on me

Hej alla glada, nu har vi helg igen och det är ju så skönt att bara ligga och slappa såhär. Men samtidigt så är de jäkligt segt. Man känner att man förstör hela dagen, men jag är så himla trött jag fattar inte. Jag som vill göra nått kul idag, fick precis sms av största rilles hänget som fråga om jag skulle dit ikväll på barfyllningen så nu vet ni alla det att det är de på rilles ikväll. Men jag ska inte dit, för att jag tycker att det är väldigt tråkis där.

Otroligt dålig uppdatering igen från våran sida måste jag säga, men jag har varit jätte trött i veckan och min kamera har inga batterier och det känns faktiskt inte lika roligt att blogga utan bilder hehe. Förrsten så ska Denice jobba ikväll så jag ska alltså inte vara med henne idag heller ( vi hade sagt att vi skulle träffas igår ) men hon fick andra planer!
Haha skojar Nisse det gör ingenting jag har gjort så mot dig så de var jag värd ;)

Jag känner bara att jag vill ha sommar nu, tror jag och pappa åker hem till Åland nästa helg också hoppas att det blivit lite varmare där då och att pinko är hemma den helgen!

Bild från sommaren 2007 på Åland, myyyysigt



Hoppas ni får en varm och härlig dag
XOXO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0