Schlager

Hej hoppas att ni alla mår bra!

Ni som känner mig vet att jag är en riktig schlagerfantast och jag börjar verkligen längta efter eurovision finalen. Det kanske är jag som är hel konstig men jag tycker faktiskt att våran låt är bra, den är lite häftig på något sett hehe.
Ja alltså jag har ju faktiskt ingenting speciellt att säga, ska precis duscha nu och sen kommer mitt hjärta hit med en kompis och ska se på fotboll med mina käre bröder. Fast jag vill att han ska komma så att han kan ta med min bok, snälla glöm den inte. Den är så himla spännande nu så jag vill bara läsa hela tiden, det handlar om sådär läskiga och mystiska saker som jag bara älskar. Jag är lite små stolt över att jag läste över 40 sidor tidigare idag, för jag brukar alltid bara kunna läsa typ 5 sidor sen somnar jag haha, i för sig somna jag efter dom 40 sidorna också men haha, då kom jag iallfall en liten bit i boken. Jag rekomenderar den verkligen till er som tänkt läsa någon bok.

Ja vad kan jag säga, tog wiggo en stund idag. Det sluta med att han somna i min säng här hos mamma trodde aldrig han skulle somna eftersom han inte är så jätte van att vara här men de gjorde han och det va så mysigt att ligga och mysa med honom. Tycker det är så gulligt att han vill komma till firat nu också haha för det ville han inte där ett tag. Så nu är nog han nöjd när wiggo tycker om han, och det gör han för han skratta sen första ggn han såg honom. Han vart lite mammig,pappig och emmelieig där ett tag bara hehe. Vilket han ifs är fortfarande. Men ja nu är han ingen bebis länge, han har blivit så stor min lilla fulfis han går ju hela tiden.
Jaja nog om det inte så kul för att att behöva läsa om wiggo och allt annat skit som jag skriver heller iförsig haha men skitsamma. Nu ska jag göra de där innan jag blir trött!


Ha en trevlig kväll allihopa :)

Förresten du ska veta att jag tänker på dig pinko, du vet att det bara är att ringa!


XOXO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0