Säger ju att barnavdelningen is the shit

Ja idag vaknade jag kl 8 jag skulle på riskettan kl halv 9, och jag tänkte ju att jag skiter i att sminka mig och allt de där så jag slänger på mig kläderna borstar tänderna och hann även sminka mig upptäcker att klockfasen är 20 över börjar känna att jag fick lite smått panik. Som tur var så skjutsa hjärtis mamma mig annars hade jag aldrig hunnit, satt där i 4 jäkla timmar och hade skit tråkigt, sen gick jag tillbaka till firat och kom precis lagom till frukost/luchen nått de behövdes för jag var lite hungrig. Sen efter ett tag kom marlene och hämta mig, vi åkte då till barkarby och kolla på en ute leksak till wiggo som en liten gungbräda, jätte söt. Sen gick vi och kolla på skor men jag hitta faktiskt inga och hade inte råd heller för den delen.

Men sen går jag in på kappahl faktiskt, en butik jag aldrig någonsin är inne på, men de låg så nära och marlene skulle göra nått annat, och vad hittar jag på barnavdelningen? om inte en militärgrön jacka, fanns även i beige alltså jag gilla den verkligen och den satt perfekt. stl 152 tur man  är liten. Men inte nog med de, sen är den på rea också 179 kronor, den hade kostat 279. inte dåligt känner jag då,jag kan verkligen fynda! ;) så barnavdelningen is the shit

Ingen het bild precis, men ville bara visa jackan. Så äääsch


Nu har jag precis diskat och jag är så slut, så ni förstår inte. Jag måste banne mig få sova en stund nu eller slå på en film eller nått. Jag som tänkte baka scones, hmm. Vart så himla sugen på de :)

Ha det så bra.

XOXO EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0