Plugggg pank och min kväll kommer suga

Ja ni hörde mig, jag pluggade imorse i ungefär en halv timme bara men jag kände mig nöjd med de. Jag började iallfall, och nu håller jag på att skriva mitt arbete om vietnamkriget, eller jag skrev har tagit en liten paus nu. Men det känns jäkligt skönt att jag har kommit igång med det.

Så nu sitter jag och lyssnar på the voice, love it..

Men så vad händer ikväll ? Ja juste ingenting, sp har sin stundentskiva i sthlm och jag ska stanna hemma för jag  har inte råd, har blivit alldeles för mycket shopping på senaste och jag ångrar absolut inte mina kläder men kan ändå känna att det hade varit väldigt roligt att få fixa upp sig och åka dit. 
Det blir att rensa garderoben, eller åtminstonde städa och vika i ordning.  Kan behövas, måste komma på någon lösning för mina skor också, det är ju fasen inte snyggt att jag har dom i min hall så alla som kommer och hälsar på nästan snubblar och slår ihjäl sig not okej.

Nu ska jag ringa till h&m och fråga om dom fått tillbaka det jag skickade.


XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0