Och imorgon är det prov

Hej! :)
Hoppas att allt är bra med er, jag mår bara bra men är fortfarande otroligt trött. Jag gick upp strax innan 10 för vid kvart över 11 tog jag och min bror bussen ner till centrum för att se på när hans lag spelade, vi mötte tobbe som redan var där. Alltså det var så otroligt kallt så jag kommer garanterat att bli sjuk utan tvekan, tror att jag har fått en förkylningsplupp på tungan också, ni vet en sån som inte syns men man känner den och den gör jätte ont haha. Sen åkte vi iallafall hem, satt och kolla på det här programmet på 4an typ jag är med i en japansk tv-show haha så sjuka programlederarna var.


Nu sitter jag och små pluggar lite, jag har nämligen prov imorgon. Men hur bra går det när jag samtidigt ska blogga och läsa bloggar och kolla på massa saker. Får nog faktiskt ta tag i det här nu!

Ni får ha en fortsatt trevlig dag, så hoppas jag att min gull hjärtis lag vinner idag. alltså sen när började jag bry mig om fotboll? haha

Beställde förresten den här nyss också, jag har blivit så himla vågad med färger tycker jag ;)
Den blir nog söt till jeans eller mina svarta eller vita shorts:)


XOXO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0