Men tjululululu!

Godkväll mina vänner. Idag har jag inte bloggat nej, så nu kommer det. Har inget speciellt att säga faktiskt, ingenting speciellt har hänt idag. Var i skolan, var riktigt över trött så jag hade roligt åt alls. Ja carro gjorde ju inte direkt saken bättre, hahaha jag dör så fort jag tänker på allt hon sa, hon sa allt så himla roligt också..

Nu har jag precis duschat, ska nu bara sluta blogga och sen fortsätta läsa min bok som jag läst periodvis i typ 5 månader om inte mer, de sjuka är att den är helt otroligt bra faktiskt. Nu börjar den bli riktigt spännande, nu börjar allt det mystiska hända, hmmm ruggit ;)

Så med andra ord ha en fortsatt trevlig kväll

här får ni se en nästan osminkad med ändå rätt så glad Emmelie och min bok Nattfåk

 
haha fan sjukt het bild alltså.

XOXO Emmelie


Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ MORMOR EMMELIE

2009-05-07 @ 23:16:21
Postat av: Anonym

HEJ MORMOR EMMELIE

2009-05-07 @ 23:23:20
Postat av: Emmelie

HAHA. tack för den, den som nu inte vågar skriva vem det är:D

2009-05-09 @ 13:44:38
Postat av: Emmelie

HAHA. tack för den, den som nu inte vågar skriva vem det är:D

2009-05-09 @ 13:44:42
Postat av: Anonym

KLART JAG VÅGAR!!! VILL BARA INTE KANSKE :):):)

2009-05-10 @ 01:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0