Men jag saknar ju dig!

Hej mina vänner, fasen vad dålig uppdatering från min sida. Vad har jag tillexempel gjort i helgen? i söndags åt jag min älskos och mina bröder pizza, men jag åt typ bara 2 bitar sen ville jag inte ha mera. Efter det spela vi spel TP på dvd och jag sög så hårt och kom ju då sist. Sen kolla vi bara på söndagsparty och så somna jag ju efter det som vanligt. Igår, var fick jag tillbaka min hemska nackspärr alltså det gör ju så ont så det är ju helt sjukt, sen på kvällen hyrde alla vi film och mös här hemma hos mig, med cola och andra gottis saker.  Vi såg nyaste wallander-hämnden, absolut inte lika bra som dom andra, men den var okej.


Ja det är väll vad jag har gjort, om vad som hänt idag kommer i nästa inlägg. Kände bara att jag vill säga att jag saknar faktiskt nisse. Hon har varit lite okontaktbar kan jag tycka, hoppas inte att jag gjort något, för då skulle du väll säga nått? Ska vi leka imorgon kanske? :) Förresten är jag ledsen att jag inte kan gå imorgon på studentskivan. Jag ska gottgöra dig hihi, jag kan bjuda dig på bio i helgen typ...... hihi


Kul att vi hade ett liv en gång i tiden, haha inte så nyktra.





I LOVE MY NIS!!

XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0