Lördag

Ja angående "5 kampen" då. vad fan hände kan man ju fråga sig? Ni bara satt där, fanns ju ingen laganda för 5 öre. Tur att jag Andréa och Denice inte tappa gnistan iallfall vi vann över killarna i hoppa säck och det känns som att det får duga. Men sen började jag få väldans ont i halsen och må lite dåligt. Så jag åkte hem till denice och var där tills firat kom hem. så jag sov väll 1 timme hos denice, var helt utmattad haha tror jag hade feber också.

Men här kommer de få bilder som blev från igår.

Vi hade våra fula lag tröjor. Men om man stryker almost och second, så blir dom rätt snygga ;)


Denice och Pessijessi


några av förlorarna


Myspys hos toobie


Denice och julia fick inte vara med för dom hade inga fula tröjor



Nu ska jag se på one tree hill och kanske lite gossip girl, trotts att jag sett alla avsnitt men jag älskar det :D

Förresten glöm inte eurovision ikväll :)
XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0