lite ändringar

Haha jag sa ju att jag hela tiden ändrar min beställning hit och dit. Nu har jag ändrat igen, jag tog bort den turkosa blusen som jag tänkte ha på skolavslutningen så tog jag 2 nya grejer istället. För det första såg jag en bild och då såg det ut som att den satt jätte konstigt och plus att denice verkade inte tycka den var så fin. Så det var inte så svårt att välja vilken som skulle bort ..

Det var dessa saker som fick komma istället,
ville dock ha den i den här turkosa färgen men den var slut i min stl


 

Sen fick det bli den här cardigan också, den låg som special erbjudande just nu för bara 49:50


Jag börjar bli hemskt mycket för turkost märker jag, men det är så fint när man blir brun!
Men nu ligger jag i sängen och ska läsa min bok, sen är det bara godnatt.

Så Godnatt och XOXO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0