Lilla hejis

Lilla hejis

Emmelie är hos mig nu. Hon har varit det sen fyra eller något sånt och just nu sitter jag mest och väntar på att hon ska gå. Första halvtimmen hon var här pluggade hon, sen tog hon en dusch och sen stängde hon in sig på Jennilees rum och såg en film fram tills för tio minuter sedan. Nu har hon precis letat igenom min garderob för kläder som hon tänkte låna till skolan imorgon. Kul kompis va:).
Fast det gjorde inte så mycket för jag var galet trött. Jag har istort sett sovit hela tiden. Det blir kämpigt att susssa ikväll men det gör inte så mycket för jag måste vara uppe och plugga.


Imorgon ska jag hämta ut mina nya skor som kommit på posten







Hejis fina skoris



Denice


Kommentarer
Postat av: Caroline Cameron

Hej söta flickor :) snygga skor, visst finns de vita i orange från hallens ? jätte snygga iaf!

2009-05-08 @ 20:12:08
Postat av: nis

Hejis :) Ja men visst är dom! De är från hm och där finns dom i orange ;d

2009-05-09 @ 10:38:34
Postat av: Carina

Har också de ljusa skorna :-) De är superfina....

2009-05-09 @ 14:59:49
Postat av: Nis

Jaha, nu har vi två likadana skor haha! Ja det är de :)

2009-05-12 @ 13:07:23
Postat av: Caroline

Jaha, väldigt likt de som finns i hallens katalogen ;)

2009-05-12 @ 23:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0