Ledighet!

Hej, nu var det några dagar sen jag skrev senast. Egentligen orkar jag inte skriva så mycket, för jag är verkligen otroligt slut. Åkte till skolan och på min rast gick jag och bea till ica och köpte lite saker, hon köpte ett fint nagelack och jag köpte Loreals nutribronze for dark skin tog jag, jag rekomenderar den faktiskt 59 kronor, som hittat. Jag har smörjt in mig med den 3 ggr redan och jag kan se ett resultat och det är inte sådär fejkat brunt och fläckigt utan det är på godväg att bli sådär fint gyllenbrun.


Sen hade jag naturkunskap och precis lagom till vi ska sluta så ringer min moster från piteå och säger att hon är i Bålsta, vilken överraskning så jag sprang dit och krama om min älskade moster. Tyvär hade hon och hennes 3 kompisar väldigt bråttom eftersom att dom skulle till Västerås dom ska på en stor hundutställning imorgon, så dom hade mycket att förbereda. Men jag mamma och anders ska kanske åka dit imorgon så jag får träffa henne igen, jag ska försöka övertala Anders. Efter det åkte jag hem till Firat en stund, sen kom marlene och hämta upp mig för att våra kläder från H&M kommit, det var som julafton för oss haha så lyckliga vi var. Men tyvär måste jag skicka tillbaka 2 saker, den vita boleron och det turkosa linnet. Men det gör ingenting för efter ett tag åkte jag och firat in till kista och shoppis lite så då köpte jag en jeans jacka och ett par skor, så man kan ju säga att jag får tillbaka dom pengarna eller att jag gick plus minus noll hehe. Och hjärtis köpte massa finis saker, fast mer orkar jag inte skriva nu för jag är skeeeeta trött. Ska nu gå in till min brors rum för att lägga mig och ha filmkväll med honom. Kan bli mysigt, men jag kanske somnar vem vet :)

Ha det så bra allihopa

Förresten glömde säga att jag köpte lite saker på lindex igår också, en jätte snygg bikini överdel, ett längre blommigt linne och en svart bolero. Känner mig nöjd

Bikinin, fast jag har den utan band


Mitt sommriga linne


XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0