Kände mig precis väldigt lycklig..

För si sådär 5 minuter sen tänkte jag bara att, vad roligt att få skriva i bloggen att jag känner mig väldigt glad och lycklig idag. Så går jag in på elgiganten för att ta en bild på hur min nya mobil ser ut. Tror ni inte att mobil fans helvetet finns i rosa då? Och frågade jag inte den där snyggingen på elgiganten finns den i någon annan färg, jag vet inte säger han då. Men då tar man väll fan reda på de? Så irriterad jag blir, jag vill ju såklart ha den i rosa, inget snack.



Hur som helst att mobilen jag köpte är jag förövrigt jätte nöjd med, de tar lite tid att skriva sms dock haha. men jag vänjer mig, och det blev ingen tillfällig 800kronors mobil, men de kunde jag nästan räkna ut att de inte skulle bli.

Iallafall, efter de åkte jag och spela kubb med min bror och några och sen gick jag jeppe och tobbe och åt pizza på rhodos, sen åkte jag hem satt med mamma, anders, ajja och per och drack lite vin. Sen var totte chaufför åt dom när dom skulle till ishallen, så då satt jag kvar och prata lite med fällman som är i Bålsta och sen kom totte tillbaka och då var dom så snälla och skjuttsa hem mig, tack än en gång.  Sen när jag tänkte att nu blir de film och sussa, då sitter min pappa och mina 2 grannar och pratar, då bestämmer vi oss för att vi ska gå in till min granne maria och spela spel, vilket vi gjorde och det var väldigt mysigt måste jag säga:)

Sen blev de hem och sussa, blev väckt precis när jag somnat av sms, för mobilens vibration är inte att leka med kan jag lova, kan ju nästan väcka en död. Men tillslut somnade jag och nu för ungefär en timme sen ringer Denice och ger lite payback time för alla ggr jag väckt henne. Så nu ska jag försöka få hit ungen och då ska vi göra vaniljbullar:)



Min hjärtis skjärtis är påväg hem nu, men han har ju träning sen så jag lär ju inte hinna träffa han nått ändå :)

Hoppas ni får en trevlig dag XOXO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0