Jag tar tillbaka allt jag någonsin sagt om att jag ska vara stark

De är sant. För det stämmer inte. Usch vad deprimerad jag blev igår när jag insåg sanningen. Haha!
Jag jobbade igår ikväll och det kanske är lite svårt att förklara men för att ta det i korta drag då.
Det var typ någon militärbal på Aronsborg igår och när vi skulle gå ut med fördrinken så tog det ganska lång tid innan någon kunde börja ta glas från min bricka. Jag kände mer och mer hur armarna inte orkade hålla men eftersom det inte fanns någon möjlighet att ställa ner brickan så fick jag lov att stå ut. Efter ett tag så började folk ta glas från mig och det var verkligen en lättnad. Dock började jag ganska snabbt att skaka, hela tiden mer och mer. Det spelade ingen roll hur mycket ja försökte hålla still. Det gick inte! Och när jag hade tre glas kvar på brickan var det kört. Jag skakade så mycket så glasen höll på att välta, vilket dem skulle ha gjort om inte Gabbe hade tagit brickan åt mig.
Kvar på brickan stog det ett vanligt mousserande och två alkoholfria drinkar. Jag skulle ställa över de alkoholfria på Fridas bricka men det gick verkligen inte. Jag skakade så mycket så drickan nästan välte ut. Det slutade med att jag fick ta ett glas med båda händerna och konsentrera mig så mycket jag kunde för att inte skaka. Haha! Det var seriöst helt sjukt. Och det värsta är att jag inte ens överdriver.
20 minuter senare hade gästerna satt sig till bords och det var dags för oss att gå med vin. Jag hade 16 gäster och trots att handen skakade lite så gick de första 8 ganska bra. När jag kom till min 9onde person så var det kört. Skaket kom tillbaka så mycket att jag var osäker på om jag skulle kunna träffa glaset. Jag lyckades hälla ca 1 cm innan jag var tvungen att lyfta upp flaskan. Dock gjorde jag ett till försök men det var omöjligt. Jag skakade så jäkla mycket alltså.
Seriöst det var riktigt jäkla illa!!!


Förresten så måste jag lämna in min kamera. Det funkar att titta på korten men det funkar inte att ta kort. Det suger...



Denice


Kommentarer
Postat av: totte

nämenn nisse då, du får börja hänga lite mer på SATS så du får upp dom där bicepsena ;)

2009-05-03 @ 12:56:53
URL: http://regii.blogg.se/
Postat av: nis

Haha ja jag får tametusan ta och göra det! De behövs ju uppenbarligen

2009-05-04 @ 10:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0