Jag suger på pannkakor!!

Jag måste vara världens sämsta pannkaksgörare! Jag har aldrig någonsin lyckas göra pannkakor helt själv. När jag gör smeten blir den helt konstig, trots att jag följer reseptet pukt för pukt. Jag har aldrgi förstått vad jag gjort fel och nu för tiden låter alltid pappa mig steka pannkakorna istället för att göra smeten. Fast nu har jag tydligen förlorat min stekegenskap också.., Jag har precis stekt pannkakor och jag lyckades bara göra EN pannkaka hel. Alla andra blev halva eller så fick jag slänga dom för de blev helt fuckade. Kul. 



Jaja. Jag ska snart fixa mig lite. Börjar jobba klocka sju och jag hoppas VERKLIGEN att jag piggnar till. Jag är galet trött..:/



Puss på er

Denice 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0