JAG DÖR HAHA.

Hahahah vilka vänner vi är, som säger sådär till varandra. Förresten kommer inte denice få en enda bulle, jag vill bara ha lite hjälp för att de tar så lång tid :) Förresten är det inte helt sjukt typiskt denice att kopiera in våran msn konversation i bloggen? Brist på fantasi där? JA TACK!

Nej men nu har iallall jag precis  duschat eller för typ en timme sen nu haha, så nu ska jag föna och platta håret så att jag trivs, för nu har jag troll hår och jag gillar inte riktigt de.. Nu är skitungen påväg så ska också klä på mig lite kläder ligger här i underkläder, skulle jag ställa mig upp skulle grannarna kunna se mig och undra vad tusan jag har gjort. Och det skulle ju kunna bli pinsamt inte sant? ;O

Neeeeeeeej men snart jäklar kommer de upp bilder från bullbakningen så håll utkik! Man vet aldrig vad som kan dyka upp ;)
XOXO EMMELIE



Ingen som skulle tycka att jag var sexig i platinablondt hår och med putläppar?
hahaha, beas löshår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0