Jag älskar det!

Hej alla glada! Hoppas att allt är bra med er, jag mår bra känner mig lycklig´och full av energi (nästan) men börjar få lite ont i huvudet, men vafasen det är som vanligt.

Jag älskar ju egentligen att städa och fixa i ordning, ändra om, köpa inredningssaker för att sedan inreda och möblera. Det vet ni som känner mig och som känt mig länge. Det hemska är att jag kommit ifrån det där, det har börjar vara dammigt runt omkring mig och saker ligger huller om buller. Så idag var jag på ikea och fick ny motivation till att fixa till här hemma. Det värsta är att hjärtis tror typ inte att jag någonsin har varit sådär, han sa för nån vecka sen " ja men du kan ju städa som tycker att det är så himla roligt, inte för att jag märkt av det men" typ något sånt där sa han och jag fick ju fan panik, så när denice kom hit dagen efter hade jag rivit ut hela badrummet och verkligen storstädat där och hon var väll egentligen inte speciellt förvånad men så berätta jag vad han hade sagt. haha jag fick ju en känsla att liksom nej det är alltid skit stökigt här och jag har inte alls någon ordning jag fick panik helt enkelt.

Så nu har jag köpt en del saker så jag ska nu sätta igång med    låt mitt sovrum have some summer feelings höhö!
Ni får se lite ändringar sen ;)



XOXO Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0