Hola

Hola carinios!
Jag har lite bråttom så det blir ett snabbt inlägg..
Jag har precis skrivit klart mina inbjudningar till studentmottagningen. Jag hade ett par brev över så Emmelie kan vänta sig att 4 brev kommer ploppa ner i brevlådan idag. 3 till henne och ett till hennes pappa :).

Förutom inbjudningarna har jag och mamma planterat lite blommor, sjungit studentsången, dansat vals och druckit kaffe. Oj så mycket jag har hunnit med på två timmar!
Nu ska jag byta om,. min lektion börjar om en kvart. Bråttom!!

Puss på er vänner små

Denice

Kommentarer
Postat av: mamman..



Hmm planterat blommor = mamman



sjungit studensången på balkongen för alla som ville höra = LillBissin!! Puss, älskar dej!

2009-05-13 @ 22:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0