HEJIS!

Nej om man skulle ta och slut sura läpp nu och sätta igång och blogga igen då... Så vad hände för eran del igår då? Själv sov man kl 00.00 ganska skönt måste jag säga.

Jag sitter nu hos denice och kollar på massa gamla och nya bilder på mig/henne på datorn och jag blir så glad av att se dom för det kommer upp så mycket roliga minnen. Som att på tex onsdag eller torsdag kommer ju Jakkrit fucking Wikström hit! HAHA we miss you big time. Jag har bestämmt att de blir en sväng till gröna lundis, vivi skulle kanske också med om hon inte hade skola, försöker även få thomas att stanna över den helgen, men han sa såhär
- Jag får se för jag har precis tagit ut bilen så vill köra lite..
Ja men han kan ju göra hans as coola babyblåa merca tycker jag då, istället för att hänga med oss liksom. Han kommer ångra sig och det vet han : ) Antar att jackie vill festa som vanligt och tror det är studentfest här på fredag eller denice säger de, men jag kommer inte att gå krogen är seriöst ingenting för mig. Jag kan vara med ibörjan och förfesta för nisses och jackies skull, så snäll jag är. Shoppar hellre för mina pengar : )



Ja det var väll allt jag hade att säga just nu, men hade så bra mina vänner!

XOXO EMMELIE


Erkänn att ni bara skiner upp som en sol nu när ni ser att jag faktikst bloggat ;) Eller säg inget jag bara vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0