Hej cupcake...

Hej cupcake!

Nu börjar ja känna mig lite stressad.. jag har precis valt kläder för 24 timmar framåt. Jag har valt en partyoutfit, en sova ute och frysaihjäl outfit, en svinvarmt och vara ute i 40 graderssol outfit, en sol men lite blåsit outfit och en mulet / regn outfit. Och tro mig, det behövs. Jag har börjat packa lite smått och nu måste jag börja skynda mig för jag har inte ens duschat..

Vill ni veta överiga packlistan?

Filt

täcke
Kudde

brassestol

Kläder

Smink

Tandborde

Tandkräm

Skor
Solglasögon
Spegel
Raggsockar
Sololja

Mackor

Pannkakor

Godis

Pepsi

Bubbelvatten
Vatten

Mjukis

Pyjamasbyxor

Raggisar

Sololja


Tror inte jag glömt nått...

Hehe jag vet, jag har knappt berättad vad jag ska göra... mm.. jag ska på Elitloppsfesten inne i stan.. sen ska jag åka direkt därifrån till Solvalla, typ sova eller åtminstonde försöka sova frams till kl 8 då grindarna öppnas. Sen vara inne på valla och vänta tills första loppet börjar, klockan 11 typ? sen ska vi vara där tills vi vill åka hem. Vad sjutton har jag givit mig in på??! Och jag är inte ens travintresserad!!  Men men.. Elitloppet en gång om året, eller? ;) hehe..


Förresten. Jag har solat hela dagen så nu är jag bruniiis!!!!



Nu väntar duschen så måste gå.

Hejdå cupcake!

Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0