GRATTIS

Förresten har ju glömt att säga grattis till jennilee som fyller 20 idag. Så imorgon ska vi fira henne, och jag började bli såhär vad ska jag ha på mig? Hade ju inget bättre för mig så jag började prova upp lite klänningar och om jag ska ha klänning så funderar jag på dom här.

Vilken tycker ni?

fick av nisse i julklapp, aldrig användt känner att det är på tiden


Eller min nya sommriga klänning?


Eller det här med skorna till (på bilden ovan)



Svårt det här, skulle verkligen behöva rensa min garderob, den är proppad, men alltså jag kan inte slänga saker. Oavsett om det finns saker som jag aldrig någonsin använder så tänker jag typ aa men kanske någon gång eller aa men de här linnet är bra på stranden eller när man är ute med båten eller när jag är på åland och jag behöver fula kläder. Haha någon som känner igen sig?

Jag tror jag är för snål för att slänga massa kläder.. Men nu ska jag seriöst ringa denice och stressa henne lite så hon kommer hit, för jag insåg precis att kl är ju för fasen halv 7.

Ha en trevlig fredag
XOXO EMMELIE

Kommentarer
Postat av: mikaela

Hej tjejen!

Jag tycker du ska ha den första. Den var du jättefin i!!!

2009-05-22 @ 23:53:15
Postat av: Emmelie

Okej tack, jag tror faktiskt att det blir den:)

2009-05-23 @ 12:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0