GODNATTIS

ÄNTLIGEN KLAR!  Jag har pluggat hela kvällen och det var en sten som lättade i magen på mig. Nu väger jag tre kilo mindre kan jag lova. Jag har en del annat plugg som måste fixas men nu har jag ändå kommit en bit på vägen och det känns hur bra som helst. Och det bästa är att jag blev nöjd. Inget ihopslängt skit här inte. En bra fullt proportionerlig uppsatts skriven av Denice Baath. Greeaat.

Nu till Emmelies inlägg.
Emmelie, jag vet redan att du aldrig kommer ha en vän som mig.
För det första är du för kräsen för det. Ingen passar dig så bra i smaken som jag gör. För det andra så, om du nu inte hade varit kräsen så hade ändå ingen orkat så ut med dig. Det är ett under att jag gör det...



Nej men skämtåsido. Jag tycker synd om er som inte har en sån vänskap som min och Emmelies. Hon känner mig oftast bättre än vad jag känner mig själv och det är tryggt att alltid ha någon där, helt villkorslöst.
Jag är fan beroende av dig semlis. Beroende av dina samtal och beroende av att prata och träffa dig varje dag.

Så länge vi har varandra Emmelie...... eller jaa, varandra och alla våra pojkvänner,  as heta kläder, dyrt smink, resterande vänner, familj, pengar, min kisse och ett par tottisar så lever vi loppan Det kan jag lova!


Godnatt slynor


Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0