Godmorgon

Hej..
Jag gick upp för sisådär en timme sedan och trots att jag är väldigt trött i kroppen kan jag inte sova vidare. Galet irriterande faktiskt. 
Hur som helst, idag mår jag som jag förtjänar - det vill säga dåligt. Fast kul hade vi iallafall. Dock hände nått runt 1 tiden tror jag. Blev så galet trött, orkade knappt röra på mig alls så då slockande jag ett tag. Sen helt plötsligt blev jag jätte pigg och sprang runt och lekte catwalk med varenda människa. Haha.. När jag sedan kom tillbaka in till alans hotelrum ser jag Julia sitta sovandes i soffan, hon liksom halvsitter och hänger lite över armstödet eller vad man säger. Stackare, hon var också tröttis.
Förövrigt så var det inte så långt att gå, det tog väl ganska precis en och en halv timme som vi trott.

Jaja, nu ska jag ladda in bilderna på datan, det är helt konstigt. Min kamera är egentligen trasig men när alla utom jag försöker få igång den så fungerar den.. 

Hejdå...
Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0