Godmorgon

Hej slyna

hmmm. jag orkar inte skirva om fyllebrändbollen eftersom Emmelie gör det. Måste bara säga att jag också tycker det var jätte mysigt och trevligt och sen att jag inte alls låg och sov, jag frös så jävla galet mycket så jag var tvungen att ligga ner så det inte skulle blåsa så mycket.. :).. 


Jaja... however.. jag tog inte en ända bild och det var ju lite trist men..


Så vad händer i dag då?
Jo nu tänkte jag gå ut i solen ett tag och därefter blir det en dusch. Sen ska jag rulla upp mitt hår i spolar, därefter ska jag sminka mig. Sen ska jag leta fram någon fin klänning och därefter ska jag och Johanna åka in till stan och gå på Elitloppsfesten. Bortsett från att jag är lite bakis just nu så tror jag att det kommer bli rikgit roligt. Ska vara grymt mycket folk iallafall.


Jaja.solen väntar.

Hejdå slyna


Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0