God förmiddag

Godmorgon är det för míg, men innan denice lämnade mitt place igår så började vi prata om de där, alltså när är det egentligen morgon, när börjar förmiddagen för att sedan återgå till eftermiddag, haha ett roligt samtal.

Jaja, egentligen så vaknade jag kl 5 i 9 utan av min älskade pojkvän väcker mig av ett sms för att berätta att han är  i bastuträsk som ligger någon mil utanför skellefteå, haha för att jag hade berättat att det var en död liten håla. Tro nu inte att han är där på semester för den människan som är det måste vara desperat, han är där och spelar match så hoppas det går bra. Fast varenda gång som jag kollar på text tv hur det går så lyckas dom alltid vinna, kan det vara jag som ger tur? jag tror det iallfall :D Hoppas inte dom förlorar för att jag skriver såhär nu hehe. Men men jag somnade om vid halv 10 ungefär och sov till kvart i 12, vilket jag behövde eftersom att det kan bli sent ikväll.

Så nu ska jag hoppa in i duschen, måste peela (eller hur det stavas) mig så att jag inte blir fläckig utav min Loréal Nutribronze, jag tycker den är grym.

Har faktiskt ingen bild att lägga upp, men det kommer sen när jag gjort mig klar:) Och sen imorgon får ni bilderna från kvällen som kommer.

Hoppas ni får en underbar lördag

XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0