Gårdagen och eurovision

Hej!

Nu är jag faktiskt helt slut måste jag säga, har sovit dom 3 senaste nätterna så jag tänkte att jag skulle låta min firat få vara ensam idag haha. Igår var jag barnvakt och sen slingade marlene mitt hår, så nu är jag rätt så blond igen. Sen åkte jag hem till hjärtis, kollade på kvalet till eurovision och så spelade vi lite wii, eller mest han för han är en sån dålig förlorare så han var tvugnen att träna. Och bara för att jag vet att han inte vill vara med på bild här så ska jag lägga upp en bild sen får bli suris om han vill :)
 

Sverige gick iallfall vidare på lördag och det var kul tycker jag. Men det bidrag som faktiskt var riktigt bra var ju Islands låt, den gilla jag verkligen, hon sjöng verkligen jätte bra också. vad tyckte ni?




XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0