Fyllebrännboll!

Hej tänkte berätta lite om gårdagen och lägga upp lite bilder.
Det var jätte mysigt och det var varmt ganska länge, tur att jag hade packat ner en annan varmare jacka. Nästan alla tjejer kom dit också, förutom jessi som skulle jobba idag eller vad det var. Andréa drog rätt så tidigt, denice låg i min filt på marken och sov in för alla människor hahah. Och lilla jag gick runt och prata tills jag sedan blev super trött, ville bara hem.
 
Så becca i min klass skjutsa hem mig och denice, för jag ville ha hem henne. Lita inte på någon annan som var där borta att dom skulle ta hand om henne. För det gör ingen lika bra som jag. Iallafall hon skjutsa hem mig trotts att man ser mitt hus ifrån där vi var haha...

Det var trevligt iallafall, fast det var ännu roligare förra året ;)

fixtime jag och bissin


Andréa och bissin


Jag fick inte lägga upp bilden egentligen, men det
var den enda som bara vi 3 var med på


                                                          
         MYSIS


Och fabian ska alltid sticka ut lite extra haha


Ölhävar tävling


HAHA jag ser ju helt sjuk ut


Jag och petruuus!


Nisse sitter och kissar någonstans i bakgrunden


Nisse och andrés leker, denice har jätte ont i foten idag.
Lägg märke till att denice smeker sig på bröstet



Jag och carrrro, ungefär här drog jag hem



XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0